اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

بازیگر سینما و تلویزیون گفت ایران‌مال سرمایه‌ای ماندگار است که خدمات آن مایه لذت و شادی هموطنان و افتخار شهروندان در مقابل دیگر کشورهاست.

به گزارش روابط‌عمومی بازار بزرگ ایران، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف ایران­‌مال  بازدید کرد.

رجبی گفت: توفیق این را داشتم که بازدید مختصری از ایران‌مال داشته باشم. الان ۲ الی ۳ ساعت است داخل بازار بزرگ ایران هستم و فکر می‌کنم که فقط ۸ درصد آن را دیدم. فکر می‌کنم مردم باید چند روز زمان بگذارند تا کل مال را ببینند! به خانه که برگشتم باید از طریق اینترنت کل ایران‌مال را ببینم تا متوجه شوم چقدر راه رفتم.

وی افزود: سرمایه‌گذاران زیادی در ایران وجود دارند که پول‌هایشان را از کشور خارج کردند و در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کردند. پولی که اختلاس می‌شود و به خارج می‌رود در همان جا نیز سرمایه‌گذاری می‌شود، ولی ما باید قدردان آدم‌هایی باشیم که پول و ثروت حلالشان را در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ایران‌مال تا ابد برای این کشور باقی خواهد ماند. باید خیلی سنگدل باشیم که این حجم از زیبایی را ببینیم و حتی یک «خسته نباشید» هم نگوییم. زمانی که یک توریست خارجی به ایران‌مال می‌آید و این مکان را می‌بیند، نگاهش عوض می‌شود. ما که ایران دوست هستیم، باید از این موضوع خوشحال شویم.

رجبی تصریح کرد: برخی هموطنان می‌گویند «دوبی‌مال یا فلان مکان را دیدید؟ هوش از سرتان می‌بپرد!» ما چقدر عادت داریم که دیگران را ببینیم، ولی خودمان را نبینیم. این کشور که ۴۰ سال از انقلاب آن می‌گذرد هر روزش را در تحریم گذرانده است. همه انقلاب‌های الجزایر، انقلاب اکتبر فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب بلشویک‌ها ۳ دهه بعد به تحریم رسیدند، ولی کشور ما از روز اول درگیر تحریم بود. حالا بعد از این همه روز سخت و پرتوطئه برای ناشادی مردم، با افتخار می‌گوییم که اینجا را ایرانی‌ها ساختند و خودمان زحمتش را کشیدیم.

وی افزود: تالار آینه مدهوش‌کننده است، چون برای ساخت آن عمر و چشم‌هایشان را گذاشته‌اند. شما باید وقت بگذارید و به خانه بروجردی‌ها و دیگر اماکن تاریخی بروید تا چنین آینه‌کاری‌هایی ببینید. به طور مثال شما فقط آینه کاری را فقط در حرم شریف رضوی، حرم شاهچراغ شیراز و همچنین حرم شاه عبدالعظیم حسنی می‌توانید ببینید، ولی در اینجا هم این هنر بی‌نظیر وجود دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از مردم دعوت می‌کنم تا به اینجا بیایند و ببینند که چه جای زیبایی در نزدیکی‌شان ساخته شده است. اینجا بسیار آبرومند است و ایران‌مال برای ایران باقی خواهد ماند. از بانک آینده برای سرمایه‌گذاری و ساخت چنین میراثی متشکرم.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی