اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

روزمرگی را درمان کنیم

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

زمانی که روزها و شب ها را پشت سرهم بگذارید بدون اینکه هیچ انگیزه ای داشته باشید پس از مدتی کوتاه دیگر اتفاقات خوشحال کننده هم برایتان بی معنی می شود. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که از زندگی تکراری خسته شده اید مطلب زیر می تواند برای شما مفید واقع شود.

خود و زندگیتان را تغییر دهید

اول از همه عادت های بد خود را ترک کنید و گذشته خود را رها کرده و فقط به حال و آینده خوب توجه کنید.

برای خودتان اوقات فراغتی درنظر بگیرید.

نگذارید زندگی تان سرشار  از کار شود. خودتان را به کار کردن مشغول نکنید زیرا باعث می شود به صورت فرسایشی از بین بروید. وقت تان را برای تفریح نیز در نظر بگیرید تا بهتر از زندگی لذت ببرید. به حرف های منفی دیگران توجه نکنید. زمانی که فردی غیبت می کند ما باید به او گوشزد کنیم که کارش درست نیست یا به حرفهایش گوش نداده و از پیش او برویم. این امر در مورد حرف های منفی نیز صدق می کند. باور کردن افکار منفی هیچ سودی به  جز ناراحتی و دل سرد شدن نسبت به آینده ندارد.

در آخر هر روز صبح  قدم های کوتاه اما محکمی در جهت بهبود وضعیت الان خودتان بردارید.به قول سهراب سپهری چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.


  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی