اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

چهارمین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید با رویکردهای نوین در صنعت خرده‌فروشی، در بازار بزرگ ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازار بزرگ ایران، در این دوره آموزشی یک روزه که با هدف توسعه دانش مدیریت و ارتقای سطح علمی فرآیندهای کسب و کار در مراکز خرید برگزار شد، جدیدترین شیوه‌ها در صنعت مدیریت خرید و فروش در مراکز بازرگانی و مال‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت.

آقای مهندس شاهرخ کشاورز، نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران، در این نشست گفت: ایران‌مال نمونه موفق یک تجارت سالم و حرفه‌ای در حوزه خرده‌فروشی است که با استانداردهای بین‌المللی  نیز مطابقت دارد.

در ادامه این نشست، رامین سمیع‌زاده، مدیر مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران نیز با اشاره به نیاز کشور در امر نیروی متخصص و حرفه‌ای خرید و فروش، ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص و کارامد در این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت اکنون مرکز دانشگاهی بازار بزرگ ایران این امر مهم را عهده‌دار شده و تا کنون دوره‌های آموزشی ویژه و تخصصی را برای بخش‌های مختلف برگزار کرده و توانسته است افراد متخصص بسیاری را آموزش دهد، وی با تاکید بر رویکرد بازار بزرگ ایران به امور فرهنگی و آموزشی در کنار تجارت تاکید کرد؛ این مرکز تجاری توجه ویژه‌ای را به امور فرهنگی و ورزشی معطوف داشته و بخشی از این مرکز بزرگ تجاری را به هنر، تاریخ، سنت و صنایع‌دستی ایران اختصاص داده است.

همچنین فریتز زِهِر، مدیرعامل اسبق فروشگاه‌های زنجیره‌ای اینتراسپار و کارشناس بین‌المللی خرده‌فروشی، نیز مدیریت اصولی و نظام‌مند را یکی از مهمترین عوامل موفقیت مراکز تجاری دانست و تاکید کرد، تمامی امور مراکز تجاری اعم از انتخاب مستاجران تا اداره مراکز تجاری همگی در حیطه اختیارات مدیر مجموعه تجاری است، از این رو چگونگی رفتار مدیریتی او می‌تواند در رکورد و یا موفقیت آن نقش داشته باشد.

در ادامه این کارگاه آموزشی سه میزگرد آموزشی و کارگاهی در بخش‌های  اصالت برند، مدیریت مراکز خرید و توسعه مراکز تجاری برگزار شد که در آن صاحبان برندهای تولید داخلی تجربیات خود را در امر تولید، خرید و فروش بیان کردند.

در پایان این کارگاه آموزشی یک روزه که به همت ماهنامه تجارت طلایی و همکاری ایران‌مال در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران بر گزار شد، از ۲۰ بانوی کارآفرین، در صنعت خرده فروشی نیز تقدیر به عمل آمد.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی