اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

ایران مال مرکز تجاری و ورزشی خاورمیانه در تهران

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ق.ظ

ایران مال در ۷ سال  گذشته برای بیش از ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی کرده و یکی از پروژه های بزرگ اقتصادی و فرهنگی و ورزشی ایران در  دهه نود هجری شمسی به شمار می رود.

مساحت عرصه این پروژه عظیم تجاری، ورزشی و فرهنگی ایران در تهران حدود ۳۲۰ هزار متر مربع است و ۸ پروانه ساختمانی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ برای ساخت و ساز در این محدوده ۳۲ هکتاری توسط شهرداری منطقه ۲۲ تهران صادر شده است. جایی که شما میتوانید از مراکز اسپا، بولینگ، اسکواش، پیست یخ، سالن های ورزشی  مجلل و مراکز خرید در فضای معماری  سنتی و مدرن و جذاب استفاده کنید و لوکیشنی عالی برای سلفی های اینستاگرامی شما باشد.


میر محمد صادقی، رییس سابق اتاق بازرگانی، صنایع و معادن  ایران و از بازاری های قدیمی کشور، ریاست هیات امنای آن را بر عهده داشته و بانک آینده با کمک سرمایه گذاران اروپایی، مدیریت نقدینگی و اجرا را با هدایت پیمانکاران واجد شرایط عهده دار شده است. آنچه تا کنون در ایران مال شاهد بودید، فاز اول این پروژه است  و بزودی فازه  های دیگر که شامل راه اندازی یکی از مجلل ترین هتل های ۵ ستاره خاورمیانه در این منطقه هستیم،  خواهیم بود.

معماری ایران مال

اگر دانشجوی معماری هستید یا در حوزه های مدیریت  و مهندسی  و طراحی مشغول به تحصیل و تحقیق هستید، توصیه  میکنیم  که معماری ایران مال را از جوانب مختلف طراحی و مهندسی و هنری، در برنامه کار مطالعاتی  خود قرار  داده تا بر دانش معماری شما افزوده شود. این مرکز خرید را باید مظهر فرهنگ و معماری  ناب ایرانی و اسلامی در معماری نوین دانست. بازاری با چهار سوق (فرش، خشکبار، صنایع دستی و وسایل آنتیک). همچون بازار سعد السلطنه  قزوین، این مرکز خرید به جای کافی شاپ، قهوه خانه و شربت خانه بزرگ با طراحی نقاشی ها و  نمادهای ایرانی داشته  که  فضای هیجان انگیزی را برای لاکچری گردها به خصوص توریست های خارجی و هموطنان به ارمغان می آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی