اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک


معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: توجه به فرآیند تولید تا فروش و بازاریابی از جمله مسائلی است که باید در صنعت مبلمان مورد توجه واقع شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع و  جشنواره طراحی ایرانی افزود: هشت هزار واحد صنعتی کشور در صنف مبلمان مشغول به فعالیت هستند که 80 درصد آنها واحدهای کوچک و صنعتی و بقیه شامل واحدهای متوسط هستند که در شهرک های صنعتی واقع شده اند.

صالحی نیا با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی تشکل هایی نظیر اتاق ایران، اتاق اصناف حمایت خود را از این صنعت اعلام می کند خاطر نشان کرد:توجه به فرآیند تولید تا فروش و بازاریابی از جمله مسائلی است که باید در این صنعت مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از صادرات در سال آینده برنامه ها و احکام مناسبی پیش بینی شده که با حمایت مجلس شورای اسلامی اجرایی شود مطرح کرد: تامین منابع و تسهیلات لازم از اولویت های اصلی وزارتخانه برای رونق واحدهای کوچک و متوسط فعال در این بخش است.

معاون وزیر صنعت گفت: تعیین تعرفه های گمرکی مناسب و تنظیم روابط برای اقتصادی و رقابتی کردن این صنف از جمله برنامه های وزارتخانه برای حمایت از آن در تجارت بین الملل است.

به گفته این مسوول تشکیل شورای مبلمان و ارتباط با کشورهایی نظیر آلمان و اسپانیا در توسعه این بخش از صنعت و خدمات وابسته آن موثر است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی