اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک


گروه بنگاه ها: علی انصاری از اعضای هیات موسس بانک آینده سه شنبه شب گذشته در مراسم تجلیل از تیم کشتی بیمه رازی که توانست در دو رشته آزاد و فرنگی مقام قهرمانی باشگاه های جهان را کسب کند، ضمن تقدیر از کشتی گیران تیم بیمه رازی گفت: همه ما در یک دالان فکری مشترک حرکت می کنیم و این کریدور فکری مشترک همان توسعه است. انصاری، رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری ایران با بیان اینکه توسعه شاخص های مختلفی دارد، افزود: اما توسعه یافتگی نیازمند تعامل است. وی با تاکید بر اجرای امور زیربنایی ورزش تصریح کرد: ورزش تاثیر مستقیم بر آموزش و پرورش دارد به طوری که افراد می آموزند با آرامش روح در بخش پرورش افتخارآفرینی کنند.
   علی انصاری با گلایه از مسوولان امر ورزش گفت: شما کدام کشتی گیر را می شناسید که یک انجمن یا کنسرسیوم با شناسایی توانمندی ها، وی را به عرصه کشتی هدایت کرده باشد؟ همه کشتی گیران بنا به خواسته قلبی خود و تفکر ورزش سنتی در خانواده به سوی کشتی آمده اند. وی با بیان اینکه در هر کشوری بزرگ ترین افتخار، افتخارات ورزشی است ، اضافه کرد: کشورهایی که در عرصه های ورزشی افتخار آفرینند دارای جامعه ای با شور و نشاط هستند. انصاری گفت: همان طور که نمی توان در حوزه اقتصاد تصمیمات آنی و احساسی گرفت، در حوزه ورزش نیز تصمیمات باید با دقت بیشتری اتخاذ شود چون ورزش یک پدیده اجتماعی است و با عموم مردم ارتباط دارد. انصاری با بیان اینکه ایران در مسیر توسعه قرار دارد، یادآور شد: مسوولان می توانند شرایط را برای حضور بخش خصوصی در کارهای زیربنایی ورزش فراهم کنند.
  علی انصاری افزود: بهداشت و درمان برای دولت هزینه بالایی دارد اما می توان بخشی از این هزینه ها را به حوزه ورزش اختصاص داد. انصاری گفت: در کشورهای توسعه یافته ورزش و فدراسیون ها از سوی بخش خصوصی اداره می شود و شک نکنید اگر در ایران نیز فدراسیون ها اختیارات کافی برای مدیریت و حتی فعالیت اقتصادی داشته باشند، شکوفایی ورزش در تمام عرصه ها را شاهد خواهید بود. او تصمیم شرکت بیمه رازی به تشکیل تیم کشتی و دستیابی به بالاترین مدال جهانی طی دو سال اخیر را تفاوت سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی نامید و ادامه داد: اینک با عبور از تدوین برنامه ششم توسعه در مرحله صدور احکام هستیم که می توان با صدور یک حکم در برنامه ششم یک درصد سود خالص شرکت ها را به رشته های ورزشی اختصاص داد. انصاری یادآور شد: با حضور بخش خصوصی توانمند در ورزش می توان از اقتصاد ورزش صحبت کرد. وی در خاتمه از رسانه ها خواست با اطلاع رسانی سالم شرایط تعامل دولت و بخش خصوصی را در امور زیربنایی کشور به ویژه ورزش فراهم کنند.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی