اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

صاحبان این کتاب فروشی در دالاس آمریکا می‌گویند در کنار شغل کتاب فروشی وظیفه خطیری به عنوان فعال فرهنگی در آشنا کردن نسل فیس بوک و اینستاگرام با ادبیات و کتاب‌های رمان دارند.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از استریت تایمز(straitstimes)، یکی از کتاب فروشی‌های شهر دالاس در آمریکا طرح جالبی برای گرایش مردم به سمت کتاب‌های داستان و به طور معمول کتاب‌های ادبی و رمان‌ها اجرا می‌کند.
 
کتاب فروشی «وایلد دیتکتیوس» در شبکه‌های اجتماعی گزیده‌هایی از داستان‌ها و جملات کلیدی کتاب‌های مشهور ادبیات جهان را انتخاب می‌کند و آن‌ها را با کاربران این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارد و به قول خودش طعمه برای شکار فراهم می‌کند.
 
در این طرح که کلیک بیت (clickbait) (هر کلیک یک طعمه) نامگذاری شده است کاربران با کلیک کردن بر روی طعمه یا همان جمله جذاب یک داستان ادبی بقیه داستان را مطالعه می‌کنند و می‌توانند صفحات دیگر را با مراجعه به کتاب‌فروشی تهیه کنند.
 
صاحبان این کتاب‌فروشی در دالاس آمریکا می‌گویند در کنار شغل کتاب فروشی وظیفه خطیری به عنوان فعال فرهنگی در آشنا کردن نسل فیس بوک و اینستاگرام با ادبیات و کتاب‌های رمان دارند که به نظر خودشان طرح جالبی را ایجاد کرده‌اند.
 
آندرس هارتس یکی از نمایندگان این کتاب فروشی می‌گوید
ما در اینترنت می‌نویسیم به نظرتان وقتی خانه‌تان را طوفان به جای دیگری ببرد چه اتفاقی می‌افتد و همین طعمه می‌تواند نوجوانان را به داستان شهر اوز هدایت کند.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی