اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

۴ مطلب در ۹ اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۹
اسفند
ایران در میان قدرتمندترین اقتصادهای جهان تا سال ۲۰۵۰
پایگاه خبری بیزنس اینسایدر در گزارشی به بررسی قدرتمندترین اقتصادهای جهان بر مبنای رتبه بندی پرایس واتر هاوس کوپرز پرداخته است.

اقتصاد ایرانی: تا سال ۲۰۵۰ جهان احتمالا از آنچه که امروز مشاهده می شود، تغییر چشمگیری پیدا خواهد کرد و چشم انداز اقتصادی و مالی جهانی از این نظر مستثتی نخواهد بود.
۰۹
اسفند

آقای انصاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارصدا و سیما افزود: این صنعت، در سالهای اخیر 25 میلیون دلار صادرات داشته است و به خوبی اعتماد مصرف کنندگان داخلی را جلب کرده است و امیدواریم هموطنان از رونق تولیدات این صنعت بخوبی حمایت کنند. وی افزود: اگر دولت هزینه های اداری تجارت این صنعت را کاهش دهد و تعرفه های واردات و صادرات را ساماندهی کند از توان رقابت در بازارهای جهانی با کشورهای پیشرفته هم برخوردار هستیم و از سطح کشورهای منطقه عبور کرده ایم.
انصاری افزود: دانش و فناوری و طراحی در صنعت مبلمان اداری پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم دولت در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی برای توسعه این صنعت اهتمام ویژه ای داشته باشد که زودبازده و پراشتغال هم هست.

۰۹
اسفند



گلدن گلوب


مراسم اسکار 2017 با هیاهوی بسیار بالاخره صبح امروز برگزار شد و فیلم فروشنده اصغر فرهادی توانست در بخش  بهترین فیلم خارجی برنده‌ی اسکار شود.


۰۹
اسفند

 

رئیس انجمن شورای ملی مبلمان کشور با اشاره به بازار گسترده کشورهای منطقه، نیروهای انسانی تحصیلکرده و ماهر در صنایع و صنوف مبلمان از تدوین پیوست اجتماعی و فرهنگی برای این صنایع خبر داد.

به گزارش خبرنگار بخش بازرگانی باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا "، علی انصاری امروز در نهمین کنفرانس بین‌المللی مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو) 2016 اظهار کرد:در این همایش نایب رئیس، دبیرکل، مشاوران و اعضای انجمن‌های مبلمان آسیا (کافا) حضور دارند و از کشورهای چین، پاکستان، فیلپین، مالزی، سنگاپور، تایلند، کره جنوبی و نمایندگان کنفدراسیون مبلمان اروپا شامل کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان و ترکیه حضور دارند.