اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

در تجارت مدرن ارائه و معرفی مناسب کالا و خدمات و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان، عوامل توزیع و مصرف‌کنندگان تأثیر فراوانی در سودآوری تجاری دارد. در این میان نمایشگاه‌ها یکی از مهمترین عرصه‌های تجارت به شمار می‌روند. در این میان بازار بزرگ ایران با احداث مرکز نمایشگاهی در ۴ طبقه، رسالت خود را در معرفی بهینه کالاها و خدمات انجام می‌دهد و از این مرکز به عنوان پایگاهی برای نمایش توانمندی‌های داخلی و سامانه‌ای صادراتی یاد می‌شود.

هدف اصلی این مجموعه برگزاری کیفی انواع رویدادهای محصول محور (با تمرکز بر تولیدات ایرانی)، شرکت محور، کشور محور و رویدادهای هنری (صنایع دستی) متناسب با استانداردها، دانش و فناوری‌های نوین جهانی برای مخاطبان عام و خاص در قالب و راستای اهداف، برنامه‌ها، سیاست‌ها و استراتژی‌های حاکم بر ایران‌مال است. این مرکز با توجه به فضا و امکانات ویژه و متمایز، مکانی مناسب برای برگزاری انواع نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی است و با در نظر گرفتن بخش‌های مختلفی مانند کارگاه‌های تخصصی، خدماتی و رستوران، همه نیازهای مراجعان را تأمین می‌کند.

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال، با طراحی خاص و روزآمد در ضلع غربی مجموعه و بر فراز بام این مجموعه واقع است. این مرکز با فضای نمایشگاهی، اداری و خدماتی، پارکینگ و دسترسی کاملاً مجزا، یکی از قطب‌های نمایشگاهی تخصصی و عمومی در کشور است که به صورت آزاد با قابلیت تغییر به منظور ارائه هرگونه محصول طراحی شده است.

سالن‌های نمایشگاه در دو طبقه احداث شده است. طبقه اول محل تجمع افراد و برگزاری ملاقات‌ها و جلسات ارائه مشخصات محصول و طبقه دوم محل سالن اصلی با ارتفاع ۲۳ متر احداث شده است. قابلیت و ویژگی های این فضا، امکان حضور و مذاکره برای شرکت‌کنندگان و طرف‌های تجاری حاضر در نمایشگاه را در محیطی دلپسند فراهم می‌کند.

واقع شدن این مجموعه در میانه‌ راه تهران-کرج، دسترسی آسان از طریق بزرگراه‌های شهید همت و شهید حکیم و نیز اتوبان تهران-کرج و همچنین آسانی دسترسی به ۳ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیام، در مجموع شرایطی مناسب برای توسعه‌ کسب و کار بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و برگزارکنندگان نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی در بازارهای گوناگون صنایع رو به رشد ایران فراهم می‌نماید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی