اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مجموعه «ایران مال» یکی از بارزترین مصادیق شهر گردشگر «ایران مال» است. باید تلاش کنیم که تمامی سرمایه‌گذاران یقین پیدا کنند بیشترین بازده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کشور است. امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های «ایران مال» ، فرصت بزرگی برای گردشگری کشور فراهم شود و نشان دهیم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری یک اقتصاد پویا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری (شهر گردشگر) که در مجموعه «ایران مال» برگزار شد، با اشاره به این که امروز کشور در نقطه آغاز یک تحول بزرگ در گردشگری کشور قرار دارد، عنوان کرد: با تدابیر دکتر مونسان نقشه راه گردشگری کشور تهیه شده است و امروز توانسته‌ایم جایگاه میراث فرهنگی را در موضوع گردشگری به درستی تدوین کنیم.


معاون گردشگری تاکید کرد: امروز موضوع شهر گردشگر جایگاه خود را پیدا کرده است و دولت و استانداران در تصمیمات‌شان موضوع شهر گردشگر را کاملا لحاظ کرده‌اند. اکنون شاهد تحول در نگرش به گردشگری هستیم. ظرفیت گردشگری را باید بر اساس شهر گردشگری شکل دهیم.


محب خدایی افزود: یکی از بارزترین مصادیق شهر گردشگر همین مجموعه «ایران مال» است. باید تلاش کنیم که تمامی سرمایه‌گذاران یقین پیدا کنند بیشترین بازده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کشور است. امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های «ایران مال» ، فرصت بزرگی برای گردشگری کشور فراهم شود و نشان دهیم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری یک اقتصاد پویا داشته باشیم.


وی در پایان از اختصاص بودجه 8 هزار و 700 میلیارد تومانی دولت برای توسعه گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی