اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری ۴ تا ۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران برگزار می شود.


نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری ۴ تا ۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار می شود. این نمایشگاه به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برگزار و برپایی آن فرصتی بی بدیل برای فعالان و دست اندرکاران این عرصه خواهد بود.

روابط عمومی بازار بزرگ ایران از برپایی نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری در بازار بزرگ ایران خبر داد.

این نمایشگاه بین المللی که از ۴ تا ۷ شهریورماه در قطب جدید گردشگری ایران (ایران مال) برگزار می شود، شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت ها و امکانات موجود در صنعت جهانگردی، هتلداری و صنایع وابسته و آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی با جاذبه های گردشگری خصوصا در استان های بکر و ناشناخته را در اولویت‌های اهداف برگزاری خود قرار داده است.

ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میام مسئولان دولتی و مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که می‌توانند به ارائه توانمدیهای خود بپردازند.

شایان ذکر است که با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری در ایران و قدمت چندین هزار ساله، سهم گردشگری ایران بسیار ناچیز و سالانه مبالغ هنگفتی ارز به علت نبود امکانات مناسب و عدم شناخت کافی ظرفیت‌های داخلی از کشور خارج می شود و این موضوع بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه می افزاید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی