اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

جلسه بررسی راهکار‌های تامین منابع مالی برای ساخت آزادراه‌های کشور عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص آزادراه های در دست احداث و در دست مطالعه و نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این آزادراه ها، از سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه ای را با دستگاه های مرتبط برگزار و راهکارهای تامین مالی اجرای این طرح ها را بررسی کند.
معاون اول رئیس جمهور بر لزوم تدوین برنامه ای برای تأمین مالی به منظور اجرای طرح های آزادراه های کشور تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح ها کاری ماندگار و پرفایده برای کشور انجام خواهد شد.
در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی؛ امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از وضع آزادراه های کشور و طرح های در حال ساخت در دست مطالعه ارائه شد و منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست راهکارهای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح های آزادراه های کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه، راهکارهای مشخصی برای تأمین منابع مالی پروژه های آزادراهی کشور تدوین کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی