اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

"صنعت چوب کیان" مجموعه‌های کامل سرویس چوب و مبلمان را تولید می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، تولید مبلمان خانگی به صورت مجموعه‌ای (کالکشن) مفهومی تثبیت شده افتاده میان تولیدکنندگان بزرگ و مطرح در دنیاست که متاسفانه در ایران به آن کمتر توجه شده است."صنعت چوب کیان" به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تلفیق "هنر- صنعت" توانسته است با ارایه‌ مجموعه‌های مرتبط و دارای هارمونی بخش بزرگی از نیاز بازار به این دست مجموعه‌ها را برطرف کند.

چهل و یک سال حضور در عرصه تولید مصنوعات چوبی موجب شده است که این سازمان با سلایق مصرف کننده ایرانی به خوبی آشنا باشد. کلیه محصولات شرکت دارای ۲۴ ماه گارانتی از تاریخ تولید بوده و خدمات پس از فروش متمایز این مجموعه آن را در ردیف یکی از برترین تولیدکنندگان این صنعت کهن قرار داده است.  استفاده از بهترین مواد اولیه (شامل چوب راش اروپایی، فوم‌های سرد قالبی و چوب نراد روسی جهت کلاف‌های مبلمان و بهترین پارچه‌های ترکیه‌ای و رنگ‌های پلی یورتان ترک و اروپایی)، ماشین‌آلات مجهز اروپایی باعث تمایز محصولات این شرکت در بازار و رضایت مشتریان شده است.

کالکشن‌های تولید "صنعت چوب کیان" دارای مجموعه‌های(ست‌های) مبل، میز ناهار خوری، صندلی، جلو مبلی، عسلی، آیینه و کنسول، بوفه‌کف و سرویس خواب هستند که در حال حاضر پنج محصول کویین (Queen)، پرنس (Prince)، یاپراک (Yaprak)، نایریکا (Nairika) و آنجلا (Angela) به تولید انبوه رسیده‌اند و مجموعه‌های(ست‌های) بعدی در مرحله طراحی و نمونه‌سازی قرار دارند.

دریافت لوح زرین اولین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC)  سبب شده است تا رویکرد صادراتی بیش از گذشته در دستور کار این مجموعه قرار گیرد. پس از برآورده کردن نیاز بازار داخلی با رویکرد صادرات این مجموعه توانسته در بازارهای بین‌المللی همپای شرکت‌هایی از ترکیه، مالزی و چین در بازارهای منطقه به رقابت بپردازد.

این مجموعه با در اختیار داشتن پنج هزار  مترمربع فضای تولیدی و به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل در قسمت‌های تولید و فروش محصول همچنان رو به آینده گام برمی‌دارد.

صنعت چوب کیان پس از تبلیغات گسترده تلویزیونی و حضور پررنگ در فضای مجازی از جمله حضور در سایت‌های فروش آنلاین "دی‌جی‌کالا و خوگر" بر آن شد که از طریق فروشگاه و نمایشگاه دایمی در دلاوران به ارایه مستقیم محصولات به مصرف‌کنندگان و دریافت بازخوردهای آنان بپردازد.

ارایه مستقیم کالا در فروشگاه مرکزی سبب شد که با نیازهای مشتریان به صورت مستقیم و بی‌واسطه آشنا شوند و بتوانند در این خصوص گام بردارند. از جمله‌ این دستاوردها درک نیاز به تولید مبلمان ظریف و فانتزی نظیر مبل آنجلا (Angela)  بود که برای خانه‌های کوچک و فضاهای کمتر از "۵۰ متر" تولید و عرضه شده است.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی