اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

نقش رسانه در برندینگ کسب وکار چیست؟

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ

برند سازی زبان مشترکی بین بنیان گذاران استارت آپ ها، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب وکار تبدیل کند.

برند های زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده اند. بعضی موفق بوده اند و برخی از گردونه رقابت حذف شده اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب و کار های کوچک و بزرگ، عدم پیروی از دستورالعمل های علمی برند سازی است.

در این مطلب به نقل از نوپانا به نکات مهمی که پیش از قدم گذاشتن در مسیر برند ینگ کسب وکار، دانستن آنها ضروری است، می پردازیم.

رسانه

به کلیه ابراز های رسانه جمعی، از رسانه های چاپی مانند روزنامه، مجلات و رسانه های الکترونیک مانند رادیو و تلویزیون گرفته تا رسانه های دیجیتال در بستر اینترنت را رسانه می گویند.

خرید رسانه

خرید رسانه خدمتی است که توسط آژانس های تبلیغاتی خاص ارائه شده است و این خدمت شامل مذاکره با صاحبان رسانه های مختلف برای کسب فضای تبلیغاتی است.

بسته اطلاعاتی رسانه ای

به مجموعه ای از اقلام تبلیغاتی که توسط صاحب رسانه، برای فروش رسانه اش توزیع می شود، پکیج یا بسته اطلاعاتی رسانه می گویند. این بسته معمولا شامل اطلاعات جمعیت شناختی مخاطبان، هزینه ها، بیان موقعیت ها و موارد مرتبط است که در حقیقت در برگیرنده تمامی مواردی است که یک آگهی دهنده برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید یک رسانه به آنها نیاز دارد.

برنامه ریزی رسانه

در برنامه ریزی رسانه شرکت ها اهداف راهبردی خود را تحلیل و برنامه روزانه عملیاتی قابل اجرایی را تدوین می کنند. این برنامه برای به حداکثر رساندن بازدهی سرمایه گذاری است. این بازدهی سرمایه گذاری قرار است در تبلیغات و برنامه ریزی ترویجی انجام شود که خود منجر به ارتقای اعتبار برند در فضای کسب وکار می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی