اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

بانک آینده در راستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آنها، طرح بیمه رایگان سپرده‎گذاران را از تاریخ 22 مهرماه امسال در شعب خود عملیاتی کرد. 

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، طرح بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده، خدمت نوینی است که از سوی این بانک به پاس همراهی و وفاداری مشتریان به آنها عرضه می شود. در این طرح، سپرده گذاران بانک آینده، به صورت رایگان و با شرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی قرار می گیرند.

هر یک از مشتریان بانک آینده، در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یک ساله با مجموع مبالغ ۵۰ میلیون ریال و بیشتر تا سقف 200 میلیون ریال باشند، به طور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت.

همچنین کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آنها نزد بانک آینده، بین 200 الی 500 میلیون ریال باشد از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آنها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال باشد، علاوه بر بیمه های آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره مند خواهند شد.

این طرح در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی، با توجه به مبلغ سپرده گذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

مشتریان بانک آینده می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه یا با شماره تلفن 27663200-021 تماس حاصل کنند.

  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی