اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

انجمن‌های مبلمان آسیا و اقیانوسیه، آذرماه امسال در ایران حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای انجمن‌های مبلمان آسیا و اقیانوسیه که شبکه‌ای از انجمن‌های فعال و مطرح در صنعت مبلمان و دکوراسیون این مناطق است، با هدف افزایش همکاری‌های منطقه‌ای در این حوزه، آذرماه امسال به ایران می‌آیند.

بر این اساس، دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع و نیز جشنواره طراحی ایرانی، با هدف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در تاریخ ۱۲ آذر ماه در تهران برگزار می شود.

علی ملایی، مدیر اجرایی دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون گفت: کمیته بین الملل شورای ملی مبلمان، امسال در ابعاد گسترده تری نسبت به سال های قبل در حال برقراری ارتباط با انجمن های مبلمان جدید در کشورهای اروپایی، کشورهای اهداف صادراتی و همچنین کشورهای CIS است و تاکنون، با بیش از صد انجمن در این رابطه ارتباط برقرار کرده است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته، اعضای کافا به عنوان قوی ترین انجمن مبلمان و دکوراسیون در آسیا حضور پررنگی در کنفرانس دکو خواهند داشت و نکته مهم علاقمندی اعضای کافا برای حضور تاجران کشورهای برای بررسی بازار مبلمان ایران است. تصور می شود چنین رویکردی در پی برگزاری کنفرانس مبلمان در طی ده سال گذشته شکل گرفته است.

ملایی در ادامه عنوان کرد: یکی از جذاب ترین جنبه های کنفرانس سالانه مبلمان، برگزاری کارگاه های آموزشی از جانب مهم‌ترین چهره ها و محققان این صنعت است و امسال در جریان آن، سه کارگاه آموزشی بین المللی برگزار خواهد شد که این کارگاهها با موضوع «اقتصاد صادرات و دیزاین با طراحی مبلمان،   طراحی صادراتی با پیش زمینه هنر،  پروسه های تولید و صادرات  و هوشمندسازی خطوط تولید» است.

کافا و یا شورای انجمن های مبلمان آسیا و اقیانوسیه شبکه ای از انجمن های فعال و مطرح صنعت مبلمان و دکوراسیون در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که با هدف افزایش همکاری های منطقه ای بین انجمن های مبلمان , صنایع وابسته در منطقه مشغول به فعالیت است. گفتنی است؛ دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان ، طراحی ، هنر دکوراسیون ۱۲ آذرماه  در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود
  • Elham

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی