اقتصاد ایرانی

آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۸، ۱۰:۱۳ - پوریا قلعه
    لایک

توجه بنیاد خیریه تات به پایتخت کشتی ایران

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ

ضمن سلام بفرمائید مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر در چه مساحت و با چه میزان هزینه ای ‏ساخته شده است؟

دکتر اثنی عشری:

در مساحت کلی 15 هزار متر مربع و با سالن بالغ بر 3800 مترمربع و دارای یک سالن اصلی است که ورزش های توپی (فوتسال، والیبال، بسکتبال ، هندبال و...) و همچنین کشتی و سایر رشته های ‏رزمی و بدنسازی قابل استفاده است. تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجموعه با استانداردهای روز دنیا نصب ‏و راه اندازی شده و بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کل پروژه است.

 

لازم می دانم که بگویم بنیاد ‏خیریه تات فعالیت های متنوع و گسترده ای دارد که این مجموعه تنها بخشی از فعالیت های ماست. در ‏حوزه های بیماری های صعب العلاج نیازمندان و... افراد زیادی را تحت پوشش دارد و خدمات رسانی هم می کند و اگر موردی پیش بیاید قطعا حمایت خواهیم نمود.

در خصوص این ورزشگاه بگویم که با این نیت انجام ‏شده است که استان مازندران یک جغرافیای پروی دارد و به نوعی این استان پایتخت کشتی جهان ‏است.

بنیاد تات با این نگاه که در آینده قهرمانان و پهلوانان بتوانند از چنین امکاناتی بهره مند گردد اقدام ‏به ساخت این چنین مجموعه ای نموده است. هر کشوری از جمله  وطن عزیز ما نیاز به مکان هایی دارد تا مفاخر ملی آن در این محیط ها پرورش یابند، و این مفاخر فقط در ورزشگاه های ساخته می شوند. نظر به اینکه ‏برادران انصاری در دو رشته آزاد و فرنگی در دهه های پنجاه و شصت کشتی می گرفتند و عمدتا کشتی گیر هستند، حمایت ویژه ای هم از کشتی می نمایند.



آیا بنیاد خیریه تات در سطح شهرستان نور و یا استان مازندران برنامه این چنینی دیگری نیز دارد؟
دکتر اثنی عشری: قطعا انجام هر حرکتی نیازمند نیازسنجی و مطالعه است ما هم اکنون در سطح ‏استان مطالعاتی در شرف انجام داریم که بوقت آن از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهیم نمود. من از ‏منظر یک تحلیلگر اقتصادی مژده بزرگتری به مردم شریف استان مازندران بدهم و آن این است که بستر را ‏برای مشارکت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی فعالتر از گذشته شده است و بزودی اتفاقات شایسته ای را شاهد خواهید بود.

منبع: وبسایت نورخبر


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی